اصفهانیه میره مکانیکی، به تعمیرکار می گه: ۱ قطره روغن تو موتور، ۱ لیوان آب تو رادیات، ۱ لیتر بنزین تو باک بریز. تعمیرکاره می گه: لاستیکتم کم بادس! می خوای توش بگوزم؟

 

 

روز اول مدرسه ها معلم از یکی از شاگردا میپرسه اسم شما چیه ؟ میگه میخوای چکار میگه من معلمت هستم باید بدونم معلم دوباره میپرسه اسمت چیه ؟ شاگرد دوباره میپرسه می خوای چکار معلم میگه میخوام شیاف کنم شاگرد میگه اسم من چناره

 

 

اصفهانیه میخ میره تو نشیمنگاهش,دکتر میگه 5000 میگیرم درش میارم,میگه دکتر جون!500 بگیر سرشو کج کن بیشتر فرو نره!

 

 

 

ترکه
تو مترو یه خانم خوشگل بهش سلام می کنه.

ترکه می گه : بجا نمیارم؟ خانمه
می گه : شما پدر یکی از بچه های من هستید.

ترکه سرخ می شه می گه : شما
همون ج...ه ای نیستید که با دوستم دو نفری ک...؟

خانومه خجالت می کشه
می گه : نه آقا من دبیر ریاضی دخترتون هستم

.

.

.

.

بقیه در ادامه

( کالسکه )

واژه ای است که یک اصفهانی ،

هنگام تست یک میوه کال بکار میبرد !

.

.

.


زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری


.
.
.
.
چند فحش قدیمی از زبان جاسم! :
1.از جلوی چشمام خفه شو ، کثافته مرض !
2.فکر کردی فقط خودت خری؟
3.کسی با تو زر نزد
4.صداتو واسه من داد نزن
5.وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند!!!
چند فحش جدید از زبان جاسم! :
1.دستت بشکنه از زانو
2.خودت گیر عجب آدم خری افتادی
3.خودم دست دارم جوابشو میدم!!!
4. تو نه تربیت داری نه خانوادگی !
5 - حرف مفت نزن ، دندوناتو پاره میکنم

 

 

 

حیف نون به غضنفر میگه : بیا پنیر و انگور بخوریم .
غضنفر میگه : من اسهال دارم .
حیف نون میگه : ای بابا ، اونو بعد میخوریم !

 

 

حیف نون داشت با گوسفندا فوتبال بازی میکرده ، بهش میگن که چرا با گوسفند بازی میکنی ؟؟؟
میگه : اینقدرا هم گوسفند نیستن دو گل جلواند !

 

 

از خوش مرام می پرسن غمناکترین جای فیلم ستایش کجاست؟ میگه محمد داداش ستایش ، نتانستیم از مرز ردش کنیم!!!

 

 

از غضنفر می پرسن مهمترین نکته فیلم ستایش چیه؟میگه راننده کامیون بشی اول بدبختیه!

 

.

.

شاباش چیست ؟

حرکتی است محترمانه برای وحشی کردن شخص در حال رقص !!!

 

 

 

یارو کفه دستش میخاره میگه پول داره میاد، گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن، کفه پاش میخاره میگه پول داره میره، کثیفی بابا جون کثیفی، برو حموم !

 

 

سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست.

هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟

 

 

غضنفر به بچه هاش میگه وقتی رفتم پرینت آب رو گرفتم می فهمم کدومتون بیشتر رفته دستشویی

 

 

دوست دخـــ ــتر غضنفر میخواسته باهاش بهم بزنه غضنفر میفهمه میگه من حامله ام

 

 

 

توبیدی رفته بیدی پشت بیدی ریده بیدی گفته بیدی مو نبیدم، ها تو بیدی؟ ها تو بیدی؟

 

 

 

ایا می‎‏دانید که دلفین‏ها آنقدر باهوشند که در طی چند هفته می‏توانند انسان‏ها را طوری تربیت کنند تا روی لبه استخر بایستند و برای آن‏ها ماهی پرت کنند؟

 

 

 

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :


الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟؟

.

.

.

 

 

 

 

و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟

قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه

سوالای چرت و پرت از من نپرس !

 

 

 


سوال گزینه ای :

اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند

و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید

سینما ؟ یا رستوران !؟

.

.

.

از سخنان قصار حیف نون :

هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟

میگه آره ، گفتن بابات مرد !

گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

.

.

.

زندگی چیست !؟

فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف !

 

رسد آدمی به جایی که به جز غذا نبیند

رمضان شناختم من به خدا قسم غذا را !

 


چهار جمله که حوا نمی تونسته به ادم بگه:
1- آدمت می کنم
2- از شوهر مردم یاد بگیر
3-من قبل از تو 100 تا خواستگار داشتم

4- میرم خونه مامانم

 

 

قلمراد می خواسته از همسایه شون نردبون قرض بگیره

با خودش فکر می کنه ، میگه : الان اگه برم بگم نردبونتون رو بدین

شاید همسایه بگه نردبون ما کوتاهه ، یا بگه نردبون ما شکسته ،

یا بگه نردبون رو به یکی دیگه قرض دادیم.

خلاصه می ره دم خونه همسایه در می زنه

همسایه میاد دم در میگه : بله بفرمایید…

قلمراد میگه : برو بابا شما هم با این نردبونتون !!!


بنر سایت baner site

60*468 بنر سایت 2 baner site2

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس بی تربیتی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:اس ام اس بی تربیتی (2), | 14:21 | نویسنده : Mohammad |
وایی این دوتاجوک ترکونده خخخخ
چهارجوک باحالو خنده دار(چنبه داری بخون)
سه تا جوک واقعا خنده دار (جنبه به خرج بده)
دوتا جوک خنده دار ..... خخخخخ
دختره و پسره داشتن ... خخخ خعلی باحاله
کلمات منحرفی تند تند گفتن خنده دار
هر کی زیر ما خوابیده ...
به سلامتی دوست دختر آرمین خخخخخخ
اینو بخون بترک از خنده جاستین بیبر(+18)
یکی از بچه محلامون (+18) بدو بدو بیا فقط جنبه داشته باش
قبل دادن رعایت کنید؟ (+18 جنبه داری برو بخون)
ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﺩﺳﺘﺒﺮﺩ ﺑﺰﻧﻦ...(خنده دار+18)
قسمتی از سفرنامه (+18)
خانومه (+18)
انتهای از اون کار (+18)
یه نفر بود (جوک +18)
اس ام اس مرگ و جدایی
ترول های خنده دار سری 1
شعر عاشقانه (1))(شعری پراز عشق)
تنهام (داستان عاشقانه)
سیاوش و نیوشا (داستان عاشقانه)
فکر نکن که به پایت می نشینم…
دخترِه عکس از پاش گذاشته
داستان عاشقانه (رنگ عشق)
داستان عاشقانه (شب عروسی)
اگر دخترا یا پسرا نبود چی میشد؟؟؟
دختر از پسر پرسید من خوشگلم ؟؟؟
واقعا بعضی از خانم های چقدر ساده ان خخخخخخ
برید حالشو ببرید خخخ
دختره ... !!!
داستانی از بخشندگی کوروش کبیر
اشکی که بی صداست(عکس)
کاش بودی . . .
ایســــــتــــاده ام …
کبریتـهای سـوخته هـمـ
خیلی دوستت دارم
این بند دل آدم کجاست؟؟
می گویند:خوش به حالت!
حوصله ام برفی ست!
اس ام اس شب یلدا جدید (003)
اس ام اس شب یلدا جدید (002)
اس ام اس به سلامتی جدید (01)
عجب ... خخخخخ
جوک باحال جدید (02
عکس های خنده دار (01)
جوک باحال جدید (01
داستان عاشقانه رسیدن به عشق
داستان عاشقانه دیوانگی عشق
داستان عاشقانه کوروش کبیر
داستان عاشقانه پیرمرد زیبا
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.